יותר לקוחות בשנת 2016

 

חלומו של כל בעל עסק הוא להכניס יותר לקוחות  לעסק ולהרוויח יותר. אנחנו מכירים דרכים מגוונות להגשים לכם את החלום. בהמשך המאמר תיחשפו לכלים מתקדמים שבהם משתמשים בעלי עסקים רבים כדי לצוד יותר לקוחות מהרשת.

 

תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש – הלקוחות שלכם נמצאים ברשת, ואתם צריכים לצוד אותם כדי שיגיעו לעסק שלכם. המשוואה היא פשוטה: ככל שהנוכחות שלכם ברשת תהיה רבה יותר, מרשימה יותר, שיווקית ומשכנעת  כך היא גם תהיה יעילה ואפקטיבית עבורכם ותקבלו בתמורה יותר לקוחות ויותר הכנסות לעסק שלכם.

 

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם: איך יוצרים נוכחות רבה, מרשימה, שיווקית ומשכנעת  יותר מהמתחרים האחרים ברשת?

 יותר לקוחות בעסק

הפעולה הראשונה שעלינו לעשות היא מחקר שוק – עלינו לבדוק מה קורה אצל המתחרים המצליחים שלנו, באילו כלי פרסום הם משתמשים, מהי ההצעה השיווקית שלהם ואיך הכרטיס ביקור שלהם ברשת שלהם נראה.

 

כשאנו בודקים את המתחרים אנו צריכים להתבונן בצורה אובייקטיבית ולהיכנס לנעליים של הלקוחות שלנו, מה הם רואים בזה (לא, המטרה היא לא להגיד: "אה, זה מה שהוא כותב על עצמו? חרטה"...), כך נצליח לאפיין את ההצלחה שלהם ולשכפל אותה או אפילו לעקוף אותה.

 

לפעמים בבדיקת השוק אנו נגלה שאין בתחום שלנו עדין אתרים מרשימים או תחרות גבוהה וזה המקום שלנו להיכנס בכל הכוח ולכבוש את המקום  הראשון.

 

לאחר שלב בדיקת המתחרים והסקת המסקנות, זה הזמן ליישם אותן ולבנות לעצמנו תכנית שיווקית שתקדם את המטרות שלנו ותעניק לנו יתרון משמעותי על פני המתחרים.

 

להלן כמה כלים מומלצים בהם תוכלו להשתמש:

  • בניית קמפיין מודעות PPC  בגוגל + דפי נחיתה ייעודיים לשירות/ מוצר ספציפי שאותו תרצו לקדם.
  • כמובן שאם יש מקום והתחרות לא גבוהה מידי עדיף להשתמש בקידום אורגני בגוגל, הוא חסכוני לטווח הרחוק וגם אמין יותר.
  • במידה ואתם מגיעים מתחום העיצוב והיופי, תוכלו להשתמש בקידום מודעות בפייסבוק, הוא יעיל מאוד במקרים אלו וגם זול יותר מגוגל.
  • אם התחום שלכם קשור בתוכן, או שהוא מורכב מידי בשביל מודעת פרסום שמוגבלת במילים, תוכלו לפרסם באמצעות קידום של כתבות במנועי המלצות תוכן. זה גם יחזק את התדמית המקצועית שלכם וגם יעניק הסברה ללקוחות הפוטנציאלים לפני שהם פונים אליכם.
  • תוכלו לייעל את האפקטיביות של כל כלי בו תבחרו להשתמש באמצעוצ שימוש נכון בכלי השיווק מחדש (remarkting בגוגל ו-retargeting בפייסבוק). כלי זה מאפשר לכם להיחשף שוב ושוב ללקוחות הפוטנציאלים שהתעניינו בכם.

 

חשוב לזכור!

על מנת להצליח במשימה שלנו ולהביא מה שיותר לקוחות חשוב מאוד לעמוד מאחורי ההבטחה השיווקית שלנו שאותה פרסמנו. כאשר יוצאים בקמפיין יש להיערך מראש לגל הפניות שעתיד להגיע ולתת מענה הולם ושירות טוב. לקוחות מרוצים הם הכלי השיווקי החזק ביותר שמגדיל לנו את ההכנסות בעסק.

 

הרבה הצלחה בשנת העסקים החדשה!

צוות קידום פלוס

 

 

בעל עסק, מעונין ביותר לקוחות?

לשיחה עם יועץ בכיר לבניית אתרים, נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.​

שלח

שם פרטי:

שדה חובה*

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה*

מייל:

שדה חובה*

שם משפחה:

שדה חובה*

הודעה:

שדה חובה*

מאמרים מקצועיים

קידום פלוס בניית אתרים

  +