דוגמה אמיתית לאתר שהגדיל את התנועה ב-61.62%
מבלי להוסיף שקל אחד לפרסום.

 

  

רוצה "קפיצה" ענקית בביצועי האתר? בדף הזה אנו נציג את אסטרטגיות בניית האתרים המותאמות לעסקים קטנים ובינוניים בלבד (כן, עיצוב אתר עבור עסק קטן שונה מאוד מאתר של עסק גדול) המבוססות על מקרים אמיתיים של עסקים אשר הגיעו לשלב ה"פריצה" השיווקית של העסק. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם בניית 1,000 אתרים נחשבים כניסיון רב? מה דעתך על 5,000? אחרי שנחשפנו לאלפי אתרים וגם ניהלנו מאות של קמפיינים שיווקיים לעסקים בישראל. אנחנו מרגישים די בטוחים בעצמנו לכתוב את רשימת האסטרטגיות העיקריות להצלחה בבניית אתר עסקי.

 

חושב שאתה מכיר את אסטרטגיית שוק היעד שלך? רוב הסיכויים שאין לך מידע מדויק ואני גם ארחיק לכת ואומר שלרוב בעלי האתרים יש ראייה מצומצמת ביותר בנוגע לקהל היעד שלהם. צר לי, אך זה בדרך כלל המקרה (מסיבות ברורות שאפרט בהמשך). כמעט כל שיחה שלי עם לקוח חדש מתחילה במילים "עזוב אסטרטגיה, אני יודע מה הלקוחות שלי רוצים"... כעבור 5 דקות הם מבינים שאין להם מושג מה הלקוחות שלהם באמת מחפשים, לפחות בכל הקשור לקידום אתרים ולכן הם מפסידים אלפי שקלים כל חודש במשך שנים.

 

עכשיו, אם זה מה שעובר לך בראש: "כן, אבל מה זה קשור לאתר שלי? הרי אנחנו מדברים על בניית אתר ולא על קידום אתר, נכון?" אז כן, יש קשר, המון קשר הרי למה בכלל נכנסנו לכל הסיפור הזה של בניית אתר אם לא כדי להפוך אותו למכונת מכירות אשר מחזירה את ההשקעה על כל שקל שאי פעם שפכנו עליה בתוספת רווחים נאים?

 

לכן אין בכלל שאלה בנושא, תכנון האתר מתחיל בצד השיווקי ולא בצד האסתטי או התדמיתי. הרי אין לך כוונה לתלות את האתר בסלון נכון? (אני ממש מקווה שהתשובה היא לא). אז איך יוכל בעל אתר להגיע ל"פריצה"?

 

אני גאה להציג: (רעש של תופים)… אסטרטגיית
"מכירה תוך-2 שניות" לבניית האתר שלך.

 

זו אחת האסטרטגיות החשובות בהן אנחנו משתמשים כדי לאבחן ולהזניק קדימה את ביצועי אתרי הלקוחות שלנו. אחת הטעויות הגדולות של קידום עסק קטן היא המחשבה שאם האתר שלו "ידחוף" מספיק חזק את המוצר או השירות שלו אז הלקוח פשוט "יישבר" ויתחנן לקנות.

"בבקשה תרשה לי לשלם אני אשלם כל מחיר … " נשמע לך הגיוני?

 

כמה "כיף" לך כאשר מוכרים בחנות (כל חנות, אפילו בקניון) מנסים למכור לך באגרסיביות?

 

זה מעצבן נכון? כמה פעמים שמעת את התיאוריה המגוחכת שאם תשים כפתור "קנה עכשיו" ענק אז אנשים יקנו יותר?

 

האם היית רוצה להגיע לחנות ולראות מולך קופה ענקית עם מוכר שעומד על במה מוארת וברוב טקס הוא קורא במערכת  ההגברה "אתה יכול לשלם לי עכשיו, בכל כרטיס הידוע לאדם, רק תן את הכסף כבר".

 

נו, איך זה נשמע לך? מפתה או מעצבן?
תכל'ס, הרי עוד לא דיברנו בכלל על המוצר שמוכרים בחנות. נראה לי שאם הייתי מחפש נעל והייתי רואה נעל על הכיפק ומדליקה אז כבר הייתי מוצא את המוכר ואת הקופה בכדי לשלם. אבל אני קונה בגלל שיש נעל "מהסרטים" ולא בגלל שיש שם קופה מפלצתית.

 

הטעות הכל כך נפוצה הזו בתחום בניית אתרים מגיע בעיקר מההשפעה השלילית של האתרים הגדולים, עסקים קטנים חייבים ממש להיזהר מהתופעה הזו. נכון, כשאתה מותג גדול אז חשוב מאוד לציין את תנאי המכירה כי הלקוח הרי כבר מכיר אותך (לכן קוראים לך מותג גדול הרי…) הלקוח בסך הכול הגיע כדי "לסגור עניין". את תהליך ה"מכירה" ברמת ההחלטה לרכישה הלקוח כבר ביצע מזמן כאשר נחשף שוב ושוב לתכנים השיווקיים של המותג הידוע.

 

אך במקרה של אתר קטן יותר כגון עסק בינוני עד זעיר (זעיר הוא אתר של עצמאי) הלקוח עדיין לא השתכנע. אם האתר שלך ינסה לשים דגש על המכירה במקום על השכנוע, זה ייגמר בדמעות, אני רואה את זה כל יום, כולל בבניית אתרי חנויות וירטואליות.

 

אז מה אמור לעשות עסק קטן עם אתר יחסית אנונימי? 

 

פשוט, האתר שלך צריך להתמחות ב"אסטרטגיית 2-השניות".

איך בונים אתר לפי "אסטרטגיית 2-השניות"? אסטרטגיית 2 השניות אומרת שהגולש צריך להבין ולאהוב את האתר שלך תוך פחות מ 2-שניות בלבד.

 

איך מיישמים את זה על האתר שלך?

 

תרגיל: פתח את האתר שלך במובייל (טלפון חכם) ותראה ללקוח או סתם חבר, או לא "סתם" חבר אלא חבר יקר שסתם עבר בסביבה מבלי לחשוד.
תציג את האתר ל 2 שניות ואז תשאל את השאלה שמכווצת את הבטן אף לבעלי האתרים האמיצים שבאמיצים: "מה הבנת מהאתר שלי?"

 

אם הכל עובר חלק (אפשר כבר עכשיו לשכוח מהאפשרות הזו) אז התשובה תהיה: "וואו זה בדיוק מה שחיפשתי… פששש שיחוק, אני מת על זה, איפה כרטיס האשראי שלי? אני רוצה להזמין שניים.

  

אבל למרבה הצער בכ-87% התוצאה היא: "לא הבנתי, תראה שוב… "

 

למה המשתמשים לא מבינים את אתר האינטרנט שלי?

 

למה הגולשים לא מתאהבים בו תוך שניה וקצת עודף?

הסיבה לכך היא התכנון האסטרטגי השגוי. בישראל, נוצרה תרבות המשווה את אתר האינטרנט ל "כרטיס ביקור" של העסק. כלומר היחס כלפי האתר הוא יחס של "סטטוס יוקרה" ולא "כלי עבודה של הלקוח".

 

זה סיפור פשוט, כל אחד רוצה לקבל יחס. אנחנו בעיקר קשובים לצרכים של עצמנו (כשמדובר ביחס לאנשים שאיננו מכירים) ולא לצרכים של אנשים זרים. כך, בהנחה שהמשתמש באתר שלך אינו מכיר את האתר או אותך באופן אישי, אין סיבה שאותו משתמש יתעניין במשפטי אווירה אישיים שאין להם משמעות עבורו.

 

דוגמה לאתר אמיתי שהעלה את המכירות בעשרות אחוזים תוך 30 יום, בזכות השינוי במבנה האתר:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שימו לב לעליה ב"דומיננטיות" בגוגל של האתר הזה. הנוכחות של האתר הזה גדלה ב- 61.62%. שימו לב שזה איננו מדד של דירוג המיקום בגוגל, כלומר זה לא מדד של איזה מקום האתר הזה נמצא במנועי החיפוש. למשל, עלה ממקום 4 בדף שני אל המקום ה-3 בדף הראשון...

אלא זה מדד של כמה אנשים נכנסו לאתר בתכל'ס ביחס לשאר האתרים באותה הנישה בישראל. במילים אחרות, כמה האתר הזה "נגס" בשוק שלו במדינת ישראל החודש? חודש שעבר האתר הזה הגיע ל פחות מאחוז אחד מכל תחום הפעילות שלו בישראל ואילו החודש הוא כבר עבר את רף האחוז וחצי מכל הנישה בה העסק שלו פועל.

 

האתר הזה כרגע מקבל 1.60% מכל הכניסות לכל האתרים בענף שלו. כמעט 2% מכל השוק שלו, לא רע עבור אתר של אדם פרטי המתחרה בחברות גדולות.

 

איך יצרנו את העליה הענקית הזו בכמות הכניסות לאתר האינטרנט?

 

השיטה כל כך פשוטה, שינינו את הכותרות ואת התוכן של דף הבית. בסך הכל הוספנו מספר מילים, זה הכל. בעבר האתר הזה התמקד ב"לפאר" את בעל העסק. עכשיו האתר מתמקד בפתרון הבעיה של הלקוח.

 

לדוגמה, איזו כותרת של אתר מסחרי מושכת אותך יותר?

 

  1. אנו מאמינים בשירות אדיב וצודק.
  2. ייעוץ למסלולי נסיעות בדרום אמריקה עבור בני 20 - 28 - מתחייבים למענה תוך 5 שעות או שתקבלו פיצוי של 10$, בכל פנייה, מכל מקום מקום בעולם.

 

האפשרות הראשונה כל כך חסרת בהירות עד שלא ניתן בכלל לדעת במה האתר הזה עוסק. לעומת זאת, הכותרת השניה לא רק שמהות העסק ברורה לחלוטין, גם היתרון היחסי ברור לחלוטין ואף מרשים מאוד. זה יתרון ייחודי והוא גם משרה ביטחון.

 

סיכום - בניית אתר לפי אסטרטגיית 2 השניות

 

האסטרטגיה הזו מקפיצה את הביצועים של האתר גם במכירות וגם בקידום. אם המסר שלכם עובר תוך פחות מ 2 שניות אז לא רק שהאתר יהיה יותר מעניין ויתמקד יותר בצרכים של המשתמשים (מבלי להוליך אותם במסע של סבל וייסורים באתרך) אלא גם כנראה תהיה יותר מתאימה לדרישות של מנועי החיפוש. כך תוכל להגיע הרבה יותר מהר לדף הראשון בגוגל.

רווח כפול ב 2 שניות.

 

רוצים להשתמש במערכת יעילה וידידותית של בנית אתרים המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים?
תאמו פגישת היכרות עם אחד הנציגים שלנו ותקבלו מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. 

בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

בעל עסק, מגיע לך אתר בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לבנית אתרים, נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.​

שלח

שם פרטי:

שדה חובה*

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה*

מייל:

שדה חובה*

שם משפחה:

שדה חובה*

הודעה:

שדה חובה*

בניית אתר לעסקים קטנים ובינוניים

קידום פלוס בניית אתרים

​ליועץ שיווק דיגיטלי

חייגו עכשיו

​ליועץ פרסום חייגו עכשיו