בניית אתרים מיוחדים – חברת קידום פלוס
כל עסק חייב אתר אינטרנט וכדאי שהאתר הזה יהיה מרשים ומיוחד.
אתרי אינטרנט יש המון וחוויית הגלישה באתר היא קריטית להצלחתו.
הוא צריך להיות בנוי בצורה נכונה, צריך להיות עם גרפיקה מתאימה וצריך להיות עם התוכן הרלוונטי ביותר.
בשביל שזה יקרה צריך חברה מקצועית שתבנה אותו, חברה שיודעת איך לעשות את זה בצורה נכונה ושיש לה את הניסיון הדרוש.
כל עוד זה אתר תדמיתי רגיל, אין צורך בחברה שעושה דברים מיוחדים.
אבל אם מדובר על בניית אתרים מיוחדים צריך חברה שמומחית באתרים מורכבים.
על אילו אתרים מדובר?
בניית אתרים מיוחדים זה במילים אחרות, בנייה של אתרים שצריכות להיות בהם מערכות לא רגילות, ושהאתר אמור להתממשק עם מערכות חיצוניות.
כך לדוגמא אם האתר צריך להתחבר למאגר מידע גדול, הוא דורש אנשי מקצוע שיידעו לעשות את זה.
עוד דוגמא היא אתר בו צריך מערכת ניהול עם מספר הרשאות שונות.
זה יכול להתאים לארגונים היררכיים בהם יש את המנכ"ל ותחתיו עוד מנהלים שתחתיהם העובדים, ומערכת הניהול צריכה להיות כזו שלכל אחד יש את ההרשאות שלו לצפייה בנעשה.
הדוגמא הטובה ביותר שרובינו מכירים היא חנות וירטואלית.
היא אומנם דורשת את הדברים ה"רגילים" – תוכן, גרפיקה, סרטוני מידע ואחרים אבל היא גם דורשת התממשקות עם מערכת סליקה ומערכות אחרות מתוחכמות יותר.
זו עוד דוגמא של בניית אתרים מיוחדים ואתרים כאלו דורשים חברה מתאימה.
איך למצוא את החברה המתאימה?
אם אתם צריכים בניית אתרים מיוחדים, אתם צריכים לבחור חברה שיש לה את הידע והניסיון וכמובן את היכולות המתאימות.
הנה כמה פרמטרים לבחירת החברה:
- אינטראקציה טובה – עוד לפני הידע והניסיון וכמובן לפני הרמה המקצועית, יש את האינטראקציה. בניית אתר מורכב לוקחת זמן ודורשת תקשורת טובה, ואם זה לא משהו שיש לכם בהתחלה עם נציג החברה, כדאי לוותר מראש.
- תיק עבודות – בבואכם לבחור חברה לאתר שלכם אתם צריכים לבחון עבודות קודמות שלה. אתם צריכים לראות מה היא עשתה בעבר אבל לבחון בעיקר אתרים רלוונטיים. מה זה אומר רלוונטיים? אתרים שקרובים בדרישות שלהם לאלו שאתם צריכים, אתרים עם מערכות דומות.
- ליווי עתידי – אתר מורכב דורש ליווי גם לאחר סיום בנייתו, פתרון של בעיות והדרכה לעובדים. אתם צריכים לוודא שליווי כזה מוצע לכם.
אל תוותרו על הטוב ביותר. אל תוותרו על איכות גבוהה כי האתר הוא הפנים של העסק שלכם ולפעמים הוא העסק עצמו.