כמעט כולנו כבר התרגלנו שכאשר אנחנו מחפשים משהו ולא משנה אם מדובר בשירות כלשהו או במוצר גדול או קטן, אנחנו בודקים בראש ובראשונה בגוגל.
אנחנו מחפשים מהן האפשרויות הקיימות, אנחנו בודקים היכן אנחנו יכולים למצוא את אותם המוצרים או השירותים ואף עורכים בירור והשוואת מחירים.
ברבים מהמקרים אנחנו גם קונים בסופו של דבר את המוצר באמצעות האינטרנט.
מה שאומר בעצם שרק חנות הנמצאת באינטרנט ויש לה שם נוכחות בולטת, רק היא אכן תוכל להצליח במכירות.
הבעיה היא שגם מי שיש לו כבר אתר טוב באינטרנט עדיין לא יכול להיות רגוע ושקט שלקוחות ימצאו אותו והעסק ימכור כפי שהם מצפים.
זאת מהסיבה הפשוטה, כי בכל תחום שירות יש היום אינספור אתרים.
כאשר אנחנו מקלידים במנוע החיפוש את מבוקשינו עולים הצעות רבות בדפי אינטרנט רבים.
אבל מי מאתנו מחפש בדפים האחוריים? ברוב רובם של המקרים אנחנו מציצים להצעות הראשונות שגוגל מציע וסומכים עליו שהוא אכן מציע לנו שם את ההצעות הרלוונטיות.
בניית אתר אינטרנט שגוגל אוהב
אז מה בעצם עושה את ההבדל בין אתר אינטרנט שמצליח להגיע לקדמת הבמה ולהצעות הראשונות של גוגל לבין אתר הטובע במצולות הרשת ולא ממש מצליח להגיע לחשיפה?
כאן חשוב להכיר את השפה של גוגל ואת הטעם שלו באתרי אינטרנט.
רק אתר המעוצב בצורה טובה ומקצועית והוא גם מקודם באופן הנכון, הוא אתר שיצליח להגיע לחשיפה מקסימלית בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלו.
לגוגל יש שפה מאוד ספציפית וחשוב להכיר אותה. מעבר לכך, את גוגל צריך להאכיל בכפית, בסבלנות, צעד אחר צעד עד שמצליחים לקדם את האתר ולהביא אותו למקום הרצוי
כאן בדיוק נכנס המקום של אנשי המקצוע.
מי בונה לכם את אתר האינטרנט?
אז האמת היא שהיום אפשר לבנות אתר באופן עצמאי באמצעות תוכנות שונות וחברות המציעות בניית אתרים בקלות ובמהירות. אך כאן טמון מוקש.
אתר שבונים לבד יכול אולי להיות יפה ומוצלח. אך אם לא מכירים את הכללים הנכונים והחוקיים מבחינת גוגל, האתר לא ממש יצליח והוא לא יוכיח את עצמו בשטח.
על כן ההמלצה של אנשי המקצוע היא להפקיד את המלאכה של בניית האתר בידיה המקצועיות של חברת בניית אתרי אינטרנט מקצועית.
רק הם ייטיבו ליצור את המוצר האמיתי והנכון שיקדם את העסק ויצליח להביא אותו רחוק.
אתר אינטרנט כזה ייבנה על פי הכללים ויצמיח את העסק וגם יצליח להזניק אותו רחוק ולהוביל ברשת.