ישנם בעלי עסקים חדשים אשר מעוניינים לפנות לחברת בניית אתרים למטרת הקמת אתר אינטרנט.
יש לשאול כמה שאלות מנחות כגון, מה המטרה בהקמת האתר האם הקמת האתר הינה למטרת מיתוג העסק? או שאולי למטרת מכירה? על מנת להחליט מה באמת אתם מעוניינים מהאתר בתקופה הקרובה מומלץ לחשוב על הטווח הרחוק.
יש לרשום את כתובת האתר בדומיין ולכן, כל שהדומיין יהיה חזק יותר כך הוא יסייע בתוצאות החיפוש הראשונות.
יש לשים לב שהסיומת של כתובת האתר תהיה :.IL CO. היות וגוגל מעדיף סיומת שתתאים למדינות אשר בהן מתבצע החיפוש.
מומלץ כי שם הדומיין יהיה קצר ופשוט.
בשלב עיצוב האתר, יש להוסיף רקע, לבחור את הגוונים המתאימים, יש להוסיף טפסים, סרטונים, תמונות ועוד אלמנטים אשר קשורים לעיצוב האתר.
לאחר סיום הקמת אתר אינטרנט ,את המידע לגבי האתר, יש לאחסן והאחסון יתבצע על שרת האחסון.
ישנן חברות העוסקות באחסון אתרים וכן חבילות שונות כגון חבילות אחסון בחו"ל או בישראל.
כמו כן, מומלץ לבחון את מהירות העלאת האתר וכן את המחירים שיוצעו לכם.
שאבו רעיונות מאתרים דומים לפני הקמת אתר האינטרנט
מבחינת עיצוב האתר, מומלץ כי יהיה בעל מראה מינימליסטי ולא עמוס. אם ברצונכם שהאתר יהיה אלגנטי או חדשני, ציינו זאת באוזני הצוות של בנית האתרים.
יש להחליט בנוסף, אם האתר יהיה מבוסס תוכן או מבוסס על תמונות וסרטונים (אתר סטאטי או אתר דינאמי).
לאחר שיגיע שלב העלאת האתר, יש לפרסם אותו במגוון נישות באמצעות קידום ממומו או אורגאני וכן לשווק את האתר גם ברשתות החברתיות.
בחברתנו, "אנו יורים בכל הכיוונים" על מנת שהאתר שלכם יזכה לפופולאריות רבה.
לפני שתחשבו על הקמת אתר אינטרנט אנו בחברת קידום פלוס, ממליצים לשאוב רעיונות ולחשוב, מה יהיה הערך המוסף של האתר שנבנה עבורכם לעומת שאר האתרים המתחרים.
נוכל לייעץ לכם לגבי קהל היעד וכדאי ליצור אזורים שונים באתר לקבוצות השונות.
אם מדובר על מוצרים שברצונכם לשווק, מומלץ לערוך את רשימת המוצרים שאתם מציעים באתר וכן, לתאר את המוצרים עצמם ואת יתרונותיהם.
כאשר מקימים אתר, המטרה העיקרית הינה להשפיע על תהליך השיווק גם מזווית קידום האתר עצמו, מה שישפיע באופן המקסימאלי על דירוג האתר בגוגל ועל יחס ההמרה.
קישורים נכנסים בזמן הקמת אתר אינטרנט וחשיבותם לתוצאות החיפוש
רוב בעלי העסקים המעוניינים לבצע בניית אתר מכירות, פונים אל חברה המקימה ומקדמת אתרים, מה שיחסוך להם הרבה כאב ראש בהתרוצצות בין שתי חברות.
חברתנו דואגת כי לאחר שהאתר יהיה פעיל ברשת יתבצע ניתוח סטטיסטי ע"י כלים חשובים כגון "גוגל אנליטיקס" מה שיאפשר לקבל מידע יעיל, לגבי כמות הכניסות באתר, מילות החיפוש, אשר הובילו את הגולשים לאתר.
אנו מתמקדים בשיטות שיווק יעילות ובוחנים בנוסף, מה הנקודות החלשות של האתר על מנת שנבצע את השינויים הדרושים על מנת לשפר את תהליך הקידום על הצד הטוב ביותר.