תוכן עניינים
חברה לקידום אתרים קידום פלוס – המקפצה לעסק שלך!
כיום זה כבר די ברור לכל בית עסק. אתר אינטרנט הוא לא מוצר מותרות.
הוא מהווה כרטיס הביקור של העסק והוא בעצם הפנים של העסק על כל מה שהוא מנסה להציע, לשווק ולמכור.
גם בתי עסק שלא ממש ראו לנכון להשקיע בבניית אתר, הבינו בחודשי הקורונה האחרונים כי ללא אתר הם יכולים לסגור לגמרי את החנות שלהם ולהסיר את השלט ממנו עד להודעה חדשה אם תבוא.
חודשי הסגר שנכפו עלינו ואילצו אותנו לסגור את בתי העסק הובילו לכך כי רבים מבתי העסק פשוט מצאו את עצמם טובעים בחובות ולא מסוגלים להרים את הראש מעל פני המים.
בצומת הזו היו רבים מבתי העסק שהעבירו את כל ההתנהלות העסקית לפלטפורמה המקוונת.
כך למעשה הם מצאו את הדרך להמשיך את הניהול של העסק כמעט כמו בשגרה, כאשר הכול נעשה באמצעים מקוונים בעזרת משלוחים ללקוחות.
מה עושים לאחר בניית האתר?
אז הדבר הנכון עבור רוב רובם של בעלי העסקים הוא אכן הקמת אתר אינטרנט, במיוחד עבור אלו שעד כה לא ממש השקיעו בכך.
אך הבעיה מתחילה אצל רבים שאכן מקימים אתר אך למרות ההשקעה הם מגלים כי העסק שלהם לא ממש מתחיל לפרוח ולמכור כפי שהם קיוו.
אז נכון שזה נראה כמו בעיה קשה ונדמה כי ההשקעה של בניית האתר לא ממש נשאה פירות, אך האמת היא שעם פעילות נכונה ולא ממש קשה, הם בהחלט יכולים לתת דחיפה לאתר ולהתחיל לגרום לו להיות חשוף יותר ולהגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים.
קידום אתרים זוהי הפעולה הנדרשת לצורך חשיפה של האתר והובלה שלו למקומות טובים יותר.
איך מקדמים אתר?
האמת היא שיש שורה של כללים ושל הוראות ברורות המכתיבות את הדרך לקדם אתרים בצורה מקצועית.
אך אנשים מן השורה לא תמיד יצליחו לעשות את זה בכוחות עצמם וגם אם כן, הם ייאלצו להשקיע הרבה זמן ומשאבים במקום להפנות אותם לעסק עצמו.
על כן, ההמלצה היא לפנות אל חברה לקידום אתרים מקצועית מובילה בתחום השיווק שמכירים היטב את עולם האינטרנט.
הם ייטיבו לתכנן בצורה נכונה ומקצועית את השיווק המקצועי והנכון ואת הקידום הכי מתאים לסגנון של האתר, למוצרים אותם הוא משווק ולאופן החשיפה המתאים והרצוי לאותו בית עסק.
יש הבדל בין אתר שזקוק לפרסום מידי לצורך שיווק מוצרים עונתיים, לבין אתר שרוצה להשקיע בקידום עקבי ומתון.
ההתאמה תיעשה בעזרת חברה לקידום אתרים מקצועית מומחית לתחום זה.
בניית אתר חדש במיוחד שלב ההשקה, זה אירוע מרגש.
אבל השקה של אתר תדמיתי, של אתר מידע או של חנות מקוונת היא רק ההתחלה.
מרגע זה ואם אפשר אפילו עוד לפני כן, צריך להתחיל לחשוב על הקידום.
מה כל כך חשוב בפעולותיה של חברה לקידום אתרים והאם אפשר להצליח בכך לבד? כל מה שרציתם לדעת.
קידום בגוגל על ידי מקצוענים
העולם מתחלק לשניים – מצד אחד יש אנשים שמתחילים כל גלישה באינטרנט בגוגל ומצד שני, אנשים שמתחילים כל גלישה ברשת חברתית כזאת או אחרת (פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וכו').
כאשר כל כך הרבה אנשים פונים מדי יום לגוגל, אלמנט חשוב שתבצע בשבילכם חברה לקידום אתרים זה קידום בגוגל.
יש המון טכניקות מסוג זה וצריך להכיר ולדעת היטב איך פועל האלגוריתם של גוגל ומה בדיוק גוגל מחפשת כדי לסמן אתר מסוים כ"איכותי" או פופולרי, בעוד שאתר אחר יסומן כפחות פופולרי.
מאוד קשה לקדם לבד אתר, כך שיגיע בגוגל לאחד המקומות הראשונים.
על מנת שהרבה אנשים יראו אתכם, נחוצה לכם חברה שמתמחה בקידום בגוגל, עם מקדמים מקצוענים שיודעים בדיוק מה הם עושים.
קידום ברשתות חברתיות בצורה שעובדת
כפי שיש דרכים לבצע קידום איכותי בגוגל, הן ברמה של SEO והן ברמה של קידום ממומן, כך יש המון דרכים שבהן תשתמש חברה לקידום אתרים לצורך קידום ברשתות חברתיות.
אגב, מאוד חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום, כדי לדעת על מה לשים דגש.
יש אתרים שעבורם יותר כדי לפנות בעיקר לקידום בגוגל ויש אתרים שבהם מאוד יעיל לקדם בפייסבוק, למשל או באינסטגרם.
לפעמים, קידום משולב ישיג תוצאות אופטימליות.
אילו טריקים משמשים מקדמים מקצועיים
צריכים יותר חשיפה וטרפיק? ככל הנאה כן.
מקדמי אתרים מקצועיים יודעים לעשות שימוש בהמון טריקים ושיטות. חשוב לדעת שישנן שיטות שבעבר פעלו טוב וכיום כבר לא.
בנושא זה צריך כל הזמן להיות בעניינים ולהתעדכן. טריקים שעובדים:
- קידום בעזרת קמפיינים מתוכננים.
- שימוש בקישורים מעולים, הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר.
- הזנת תכנים, מאמרים באיכות גבוהה.
- בדיקה מתמדת של אנליטיקה. כך רואים באילו שיטות צריך לבצע תיקונים או התאמות תוך כדי תנועה.
- שימוש בפיצ'רים חדישים שמושכים את תשומת הלב של מנועי חיפוש ו/או של הגולשים.
- עדכונים של האתר, שינויי היררכיה ושיפורים באפיונים של תמונות ותכנים.
רוצים להתקדם? קידום פלוס, בניית אתרים וקידום באינטרנט.