קידום אתרים

חברת פרסום

חברה פרסום ומיתוג

חברת פרסום זה לא מושג חדש ועסקים, חברות ואנשי מקצוע נעזרו בחברות כאלה כבר במילניום הקודם.

אבל בעולם הדיגיטלי והמתקדם של ימינו, חברת פרסום עדכנית לובשת צורה לגמרי אחרת.

נסביר על כמה הבדלים בתחום כפי שהוא היום לעומת פעם וגם – איך לזהות חברות פרסום טובות באמת. 

עולם הפרסום עובר לדיגיטל 

עולם הפרסום הוותיק יותר, שרלוונטי במידה מסוימת לתאגידים הגדולים, שם את הדגש מחוץ לרשת.

לעומת זאת, חברת פרסום שרוצה להצליח כיום מעבירה את תשומת הלב לדיגיטל. הציבור כיום קונה יותר ברשת.

הציבור כיום מחפש תכנים ומידע ושירותים ברשת.

אם פעם דפי זהב הביאו תוצאות, כיום, הקידום בגוגל עושה את זה הרבה יותר טוב.

עולם הפרסום הנוכחי חייב להיות מעודכן באופטימיזציה של אתרים, בזיהוי העדפות גולשים ולא פחות חשוב, בהבאת לידים, שיפור טרפיק ובקיצור, תוצאות. 

להשיג יותר, בפחות 

חברות פרסום שפועלות במודל הישן יודעות להוציא קמפיינים אדירים של שלטי חוצות, פרסומות לטלוויזיה, מודעות כפולות עמודים בעיתונים.

אבל החוכמה של חברת פרסום כיום היא להשיג יותר תוצאות, עם הרבה פחות תקציב.

ובדיוק פה כדאי לענות על השאלה הבאה – האם אני צריך חברת פרסום? אם אתם עסק קטן או בינוני שרוצה לחרוך את האינטרנט וליצור מכירות והכנסות, אין ספק שאתם צריכים חברה שחיה ונושמת דיגיטל.

גם אם אתם חברה גדולה, אבל כזאת שרוצה להשיג תוצאות מבלי להשקיע תקציבי פרסום מפוצצים, גם פה, חברה שמכירה את העולם הזה מקרוב ומכל הכיוונים, תשיג את המטרה. 

חברת פרסום שנותנת יותר

חברת פרסום טובה באמת, שפועלת נכון במציאות העדכנית, מציעה מגוון רחב של שירותים ופתרונות קצה.

זו חברה שיכולה להציע סל שירותים מתקדם, למשל:

  1. בניית אתר תדמית נוצצים שמושכים המון תשומת לב. 
  2. בניית אתרי מסחר (איקומרס) באמצעות פלטפורמות מעולות וזריזות כגון וורדפרס, ווקומרס ואחרות.
  3. קידום אתרים תוך שימוש בקמפיינים ממומנים, מודעות, שיטות של קידום אורגני
  4. הטמעת תכנים מעולים באתרים, שמושכים לקוחות וגם משפרים את הדירוג בגוגל. 
  5. הפקת קמפיינים מעולים תוך שימוש ברעיונות חדשניים, מקוריים וצבעוניים, ששוברים את הרשת. 
  6. יצירת נוכחות דיגיטלית בזירות שונות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.
  7. שימוש נכון באינדקסים, קישורים, דפים עסקיים, פוסטים, בלוגים. 
  8. זיהוי מגמות וטרנדים, שעליהם העסק, החנות או האתר יכולים "לרכב" על מנת להגדיל מכירות ו/או להגדיל את תשומת הלב הציבורית ליצירת טרפיק.

בעל עסק, מגיע לך אתר בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לקידום אתרים ופרסום בפייסבוק,

נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך עוד היום.

×