מנהל העסקים של פייסבוק נוצר על מנת לייעל את ניהול פייסבוק וחשבונות המודעות באמצעות בית העסק, לשם נוחות נוספת, קלות
הניהול ואבטחה הדוקה יותר. כאשר בשנים קודמות, במידה והייתם מנהלים צוות של כמה חברים, כאשר כל אחד מהם מילא תפקיד
בניהול חשבונות פייסבוק, כל חבר נדרש להשתמש בפרופיל האישי שלו בפייסבוק, על מנת לנהל את החשבונות, הווה אומר – לשתף
פרטי כניסה עם כל חברי הצוות השונים. הנכם עשויים לראות למה זאת אינה האפשרות המיטבית ביותר בכל הנוגע לאבטחה.
כמו כן, מדובר בטרחה הרבה יותר גדולה לנסות לעקוב אחר מה שכל אחד מבין הצוותים האלה עושה בכל עמוד פייסבוק אחר.
עם ניהול העסקים של פייסבוק הכל נשמר במקום אחד והופך אותו לבטוח ואפקטיבי יותר.
ניהול פרסום בפייסבוק חוסך לכם עלויות וזמן יקר
חרף העובדה כי ניהול קמפיינים בפייסבוק עשוי להיות מלווה במעט סיזיפיות, בסיכומו של יום הינו עשוי לחסוך לכם זמן יקר וכפי האמרה
הידועה – זמן שווה כסף. באמצעות האפקטיביות של זרימת העבודה, מנהל העסקים של פייסבוק אפקטיבי בזמן. הווה אומר – שפחות
שעות חיוב יושקעו בטרחה המיותרת בניהול דפי פייסבוק מרובים על ידי חשבונות נפרדים, מה שמאפשר יותר זמן שבאפשרותכם
להשתמש בו על היבטים חשובים יותר.
ניהול פייסבוק מסב להגברת הביטחון שלכם
על פניו נראה, כי ניהול של הרשת החברתית של פייסבוק מקפיד אודות האבטחה בשביל בית העסק שלכם.
במקום הדרישה של שיתוף פרטי הכניסה עם כל אחד מחברי צוות העובדים שלכם, מי שמנהל את הפייסבוק עשוי להזמין כל עובד
למנהל העסקים של פייסבוק, על מנת שיהיה באפשרותו לנהל דפי פייסבוק מבלי לדעת את הסיסמאות. באפשרותכם לישון בראש
שקט במהלך כל הלילה, מתוך הידיעה כי לבית העסק של שלכם קיימת שכבת אבטחה נוספת.
ניהול בפייסבוק מקל רבות על ניהול העסק שלכם
ניהול פייסבוק אשר עוקב גם אחרי העובדים שלכם, דרך מיקום אחד, מקטין ביותר את הטרחה בניסיון לעקוב אחרי מה שעושה
כל אחד מן חברי הצוות שלכם בכל עמוד על ידי חשבונות שהינם נפרדים. אפשר לתת לחברי צוות שונים רמות שונות של אחריות
וגישה בתוך מנהל העסקים של פייסבוק, ובאפשרותכם לעקוב בקלות אחר כל אחד אחר. הדבר מיטיב עם התקשורת, מסייע
להתמודד עם בעיות שמתעוררות בצורה מהירה יותר ושם את העובדים בעמדה של יותר אחריות כלפי העסק שלכם.