רשתות חברתיות

ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק מהווה כיום את המלה האחרונה

לא קיים עוררין על כך כי הפייסבוק מהווה את פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר עם אפשרויות נפלאות עבור פרסום העסק שלכם.
בשל כך, ברור מאליו שהמון בני אדם תוהים במידה ומומלץ להם להשקיע בתחום של ניהול קמפיינים בפייסבוק. רבבות בני אדם משתמשים
בפייסבוק לשם תקשורת, בידור, או חיפוש מידע. עם יצירת הרשתות החברתיות משתמשים יכולים להצטרף לקבוצות עניין, להחליף
דעות, לשתף תמונות וכיוצא בזאת. על פניו נראה, כי יצירת דף לעסק שלכם כבר תביא עמה יתרונות בשבילכם. ברם, בתנאים של תחרות קשה
וכמות אדירה של קבוצות וקהילות – אין די בכך. כמו כן, ירידת הטווח האורגני ופיתוח אפשרויות חזקות יותר בשביל מפרסמים, מפעילים לחץ
רב על מותגים ועסקים. חרף זאת, הדבר עדיין ערוץ משמעותי לעסקים קטנים ובינוניים לשווק ולפרסם את המוצרים והשירותים שלהם ברשת הפייסבוק.

מה היתרונות של ניהול קמפיין בפייסבוק?

  • הגעה לקהל יעד רב – בשביל מרבית העסקים, הדבר שמניע אותם הינו להגיע ללקוחות פייסבוק מהווה את רשת המדיה החברתית
    הכי טרנדית כיום, כאשר מיליארד וחצי משתמשים אקטיביים נכנסים אליה מדי חודש, דבר אשר מעניק לכם ולעסק שלכם מנעד רב
    לגישה אל לקוחות פוטנציאליים.
  • אפשרויות של מיקוד – להגיע ללקוחות קל יותר על ידי מיקוד. הווה אומר, שהנכם אין נדרשים לבזבז את הזמן ואת הכסף שלכם על
    פרסום לכולם, הנכם רק צריכים להתמקד באותם בני אדם שעשויים להתעניין בעסק שלכם. לפייסבוק יש מנעד רב של אפשרויות מיקוד.
    הנכם עשויים לבחור את המיקום, קבוצת הגיל, המגדר, התחביבים והאינטרסים, המצב המשפחתי וכיוצא בזה, שאותם תצטרכו בהתאם
    לייחודיות של העסק שלכם. ההיבט הכי ניכר הינו כי ניהול קמפיינים בפייסבוק מאפשר למשתמשים למקד לקבוצת האנשים
    הספציפית, אשר ככל הנראה יתעניינו בפוסטים שלכם ובעסק שלכם.
  • מדובר בהוצאות מועטות – דרכי פרסום מסורתיות, כמו למשל – טלוויזיה ורדיו, מחייבות תקציב משמעותי, אשר המון בעלי עסקים
    לא יכולים להרשות לעצמם להוציא על שיווק. היתרון של פייסבוק בא לידי ביטוי כי התקציב היומי המינימלי הנדרש הוא מועט
    ביותר, הווה אומר – שהנכם עשויים לפרסם במינימום השקעות ועדיין להשיג תוצאות טובותף חפשו פרסום בפייסבוק מחיר בגוגל.
  • נאמנות לקוחות – לצרכנים של ימינו יש גישה לכמות עצומה של מידע, מה שמקשה על עסקים לשכנע אותם להישאר נאמנים אליכם.
    כאשר הלקוחות חשים שמטפלים בהם היטב, הינם נוטים יותר לצרוך את השירותים שלכם. היתרון של פייסבוק בא לידי ביטוי בכך
    שהינה מאפשרת לכם לבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם, לתקשר עמם, מה שמסייע לכם לבנות תדמית מותג ונאמנות לקוחות.

מה החסרונות של ניהול קמפיין בפייסבוק?

  • חוסר בנוף אורגני – אלגוריתם פייסבוק מגביל את הנראות של הודעות המותג. המובן של זה הינו שבהמון מצבים רק אחוז מועט מהקהל
    שלכם יראה את ההודעות שלכם. ניהול קמפיין בפייסבוק עשוי לאכזב אתכם, בפרט שלא לפני הרבה זמן החשיפה הייתה גדולה יותר
    ומה שחשוב יותר, היא הייתה בחינם. ברור מאליו כי המשתמשים מתוסכלים, בשל כך כי אף אחד אינו מעוניין לשלם בשביל משהו שנהג
    לקבל בחינם.

בעל עסק, מגיע לך אתר בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לבניית אתרים,

נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.

×