קידום אורגני באינטרנט – כמה זה חשוב

 

קידום אתרים אורגני הוא מרכיב חשוב בשיווק האינטרנטי. ככל שכובד המשקל של קהל היעד נוטה לקבלת החלטות מבוססת אינטרנט – כך גם קידום האתרים האורגני תופס נתח גדול במאמצי השיווק ובהצלחתו של עסק מודרני. קראו את המאמר שלפניכם ותבינו כיצד תבטיחו לעצמכם את הטוב ביותר במשימת הקידום החשובה.

 

על חשיבות השיווק האינטרנטי

בכדי להבין  לעומק מהו קידום אתרים אורגני, יש להבין תחילה מה עומד מאחוריו ומה הם הנתונים שהובילו להתפתחות התחום המיוחד הזה. לפני הכול עליכם להבין עד כמה ההשקעה בשיווק אינטרנטי הינה חשובה כיום.
הצרכן הממוצע של השירות העסקי שאתם מציעים – בין אם מדובר במוצר או בשירות – הוא צרכן שהולך ונעשה תלוי יותר ויותר באינטרנט. אנחנו חיים באינטרנט כמדיום חברתי, אנחנו עובדים באינטרנט המהווה עבורנו מקור פרנסה, ואנחנו משתמשים באינטרנט כגורם מוביל עבור קבלת החלטות, סקרי שוק והשוואה בין אפשרויות שונות. משום כך, בפועל, מי שרוצה לשווק את העסק שלו בצורה אפקטיבית צריך להשקיע היטב בשיווק אינטרנטי, לבנות אתר איכותי, להשקיע ברשתות חברתיות ובניהול דפים במדיומים השונים בהתאם לקהל היעד שלו, ובעוד מרכיבים רבים ומגוונים של שיווק אינטרנטי.
ברגע שבו תשקיעו באתר האינטרנט שלכם ובאיכות התכנים המוצגים בו, תוך הבנה שמדובר במגנט המרכזי אליו יימשך הקהל המזדמן שיהפוך לקהל לקוחות – כל שנותר הוא למשוך אל המגנט הזה מקסימום אנשים.  הדרך לעשות זאת הינה באמצעות הקידום האורגני באינטרנט.

 

להוביל תמיד בסביבה התחרותית ביותר – גוגל ושות'

התובנה כבר הופנמה – על מנת להפוך לרלוונטיים במרחב האינטרנטי צריכים להפוך לרלוונטיים במנועי חיפוש. בדומה לעניינים אחרים הקשורים לאינטרנט ולטכנולוגיה מודרנית – הכול מתחיל בגוגל.
מאז שנפתח מנוע החיפוש האדיר הזה בשנת 1998, המרחב האינטרנטי כפי שאנו מכירים אותו השתנה לבלי היכר. תוך מספר שנים, התלות של צרכן האינטרנט הממוצע בגוגל הפכה לכמעט מוחלטת. האלגוריתם איתו מנוע החיפוש של גוגל עובד מבוסס על מספר גורמים, שמתכנסים יחד במטרה לתת לכל חיפוש את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורו. זאת תוך שקלול של פונקציות כמו מידת הרלוונטיות לביטוי המחופש, כמות התעבורה (טראפיק) באתר היעד, ודיוק בתוצאה על סמך חוכמת ההמונים.
כך, למעשה, כל אחד ואחת מאתנו משתמשים בגוגל באופן קבוע על מנת למצוא את הנדרש לנו, בין אם לצרכי לימודים, עבודה, רכישה, או לאיתור של שירותים שונים. במצב דברים כמתואר, אפשר להבין בדיוק מדוע כל עסק מעוניין לקדם את עצמו בגוגל עד כמה שרק ניתן.

 

מהו קידום אורגני באינטרנט ואיך התהליך הזה עובד?

קידום אורגני באינטרנט הוא תחום שמציב לעצמו מטרה ממוקדת ופשוטה ביותר – לגרום לכך שבחיפוש של ערכים הקשורים אליכם או לשירותים ו/או מוצרים שאתם מציעים, האתר שלכם יופיע במיקום גבוה במנועי החיפוש השונים, בדגש על גוגל. ישנם כמה וכמה משתנים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתכוונים לבצע תהליך שכזה, והם נוגעים בעיקר לאלגוריתם החיפוש של גוגל ולדרך הנכונה ביותר לעבוד איתו ומסביבו במטרה להעלות באופן אורגני את הטראפיק באתר שלכם. הגיע הזמן להבין בדיוק מה הם החומרים מהם קורץ  קידום איכותי:

 

  • תוכן באתר שלכם: איכות אתר האינטרנט שלכם היא הבסיס של קידומו בפרט ושל הצלחת מאמץ השיווק האינטרנטי שלכם בכלל. משום כך, חשוב מאוד להשקיע ביצירת תוכן איכותי באתר שלכם, אשר ישלב בין מקצועיות לשיווקיות על הצד הטוב ביותר. תוכן כזה ייצר מענה רציני ואיכותי שאתר האינטרנט שלכם יציע ללקוחות מזדמנים שעשויים להפוך לקבועים, ולקהל אקראי שיכול להפוך לציבור לקוחות נאמן.
    עם זאת, חשוב לזכור שהתוכן באתר שלכם צריך לשמש גם לצרכי קידום אורגני באינטרנט. המשמעות היא שיש לכלול בתוכו ביטויים שונים שאנשים מקישים ברשת כאשר הם מחפשים מוצרים ושירותים בתחומים שונים. ביטויי מפתח אלה מאפשרים לאלגוריתם החיפוש של גוגל לזהות כי האתר שלכם הוא אתר רלוונטי לתחום החיפוש המסוים. כתוצאה מכך, גולשים יגיעו אל האתר שלכם וככל שמספר הכניסות אליו יגדל, כך הוא עצמו יעלה ויקודם בתשתית החיפוש של גוגל.
    למעשה, כל זה יקרה כשגולשים יקישו את הביטויים הרלוונטיים אותם הכנסתם לתכנים באתרכם.

 

 

  • קישור מאתרי תמיכה – כאשר האתר שלכם ממלא את חלקו מבחינת תוכן ומבחינת קידום, המאמץ העיקרי שבו צריך להשקיע הוא בהגדלת התעבורה הזורמת אליו.
    כך תהפכו אותו לשחקן משמעותי יותר באלגוריתם החיפוש של גוגל, גם כאשר תתמודדו מול חברות גדולות או ותיקות מכם בזמן כלשהו. ודאי תשאלו – כיצד ניתן להגדיל את תעבורת הגולשים, או במילים אחרות - את הטראפיק של האתר שלכם? השיטה לעשות זאת היא באמצעות מערכת מתוכננת היטב של קישורים וניתובים לאתר שלכם מאתרי תמיכה בנושאים שונים. המשימה מתבצעת הלכה למעשה על ידי כתיבת מאמרי מערכת, תכנים מקצועיים ותכנים מגוונים אחרים, שכולם מקשרים בצורה כזו או אחרת לאתר שלכם.
    בין אם הדבר מוזכר בצורה ישירה ובין אם באמצעות קישורים עקיפים דרך מילות וביטויי מפתח – הדבר יאפשר לכם להעלות את רמת הטראפיק. אלגוריתם החיפוש של גוגל יזהה בחיפוש הקשור אליכם, אשר כולל ביטויים שהכנסתם – שהאתר שלכם הוא זה שצריך להופיע במקומות הראשונים.

 

 

  • שילוב של קידום ממומן – קידום אורגני איכותי הוא כאמור קידום שמבוסס במידה רבה מאוד על הטראפיק שלכם ועל הרלוונטיות שלכם לאור ערכי חיפוש מרכזיים בתחומכם.
    אחת השיטות להפיק את המיטב מקידום שכזה, בוודאי בשלביו הראשוניים, היא על ידי שילוב מתוכנן היטב של קידום ממומן. הקידום הממומן יכול להתבצע דרך מערכת AdWords של גוגל (הקישורים הממומנים בצהוב), דרך רשתות חברתיות או דרך אמצעי קידום ופרסום אחרים.
    כל הדרכים מובילות למטרה אחת -  יצירת תשתית בסיסית של טראפיק שיגיע לאתר שלכם דרך קהלי יעד וערכי חיפוש מתוכננים היטב, במטרה לאפשר לקידום האורגני לקבל את הדחיפה הראשונית הנחוצה לו.

 

אז איך תעשו את זה נכון?

בכדי לקדם את עצמכם בצורה האפקטיבית ביותר בגוגל, אתם צריכים לדעת לעבוד לפי השלבים הנכונים והאיכותיים לתהליך זה, עם אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. מדובר בתהליך בעל שלבים רבים, וננסה לפרט לכם עליהם בקצרה:

 

  • שיחת היכרות ובדיקות מקדימות – בכדי להבין בדיוק מה נחוץ לכם, מה האתגרים שעומדים בפני קידום העסק שלכם, ומה מתווה העבודה ביניכם לבין שירות קידום האתרים אליו אתם פונים.
     
  • התחלת העבודה – בכדי להתחיל לעבוד בצורה אפקטיבית ולקדם את האתר שלכם היטב, נדרש מחקר מקיף על מילות וביטויי המפתח הנחוצים עבור קידום האתר שלכם – מה אנשים מחפשים, מה הם מצפים למצוא, וכיצד מקשרים הכל בצורה יעילה אליכם.
     
  • On Site SEO בשלב זה יוצרים את התוכן האיכותי ביותר עבור האתר שלכם. מדובר בתהליך שדרוג וטיוב של תוכן האתר שלכם, מתוך הבנה שתוכן איכותי באתר לא רק מושך גולשים מאלגוריתם החיפוש של גוגל – אלא גם שומר עליהם באתר שלכם ומסייע לכם להפוך גולשים אקראיים ללקוחות. הדבר נכון הן ברמת התוכן המילולי, והן ברמות מבנה האתר, עיצוב האתר והקוד הבונה אותו.
     
  • Off Site SEO כאן אנחנו מגיעים לקידום אתרים בצורתו המאסיבית ביותר, עם תהליך יצירה של תשתית קישורים ותכנים מקשרים לאתר שלכם מאתרים רלוונטיים בתחום – אתרים אליהם אנשים מגיעים במטרה להגיע לאנשי המקצוע ולחברות איכותיות בתחומכם, ואתרי מידע ששולחים אותם לשירות איכותי כמו שלכם. כך, בתהליך מקצועי ומתוכנן היטב, תטפסו מעלה לעבר המקום הראוי לעסק שלכם בתשתית החיפוש של גוגל.
     
  • עבודה שוטפת – קידום אתרים לא נגמר, הוא מתמשך. לאורך מערכת היחסים המקצועית שנבנית ביניכם לבין מקדמי האתרים שלכם, נוצרת שגרת קידום שוטפת ששומרת על המיקום האיכותי שלכם בתשתית החיפוש המקוונת, ויוצרת אופטימיזציה של מילות המפתח ומשיכת הגולשים החדשים לכדי לקוחות קבועים של העסק שלכם.

 

להיות ראשונים בגוגל - התחייבות ארוכת טווח

כשאתם פונים לשירות איכותי של קידום אתרים אורגני באינטרנט, אתם עומדים להשקיע  לטווח ארוך. מדובר בהשקעה באתר האינטרנט שלכם, ולמעשה בעסק שלכם, וחשוב שתהא זו השקעה מושכלת ומשתלמת.

 

אם אתם רוצים לדעת עוד, ורוצים להבטיח את הקידום האיכותי והאפקטיבי ביותר של האתר שלכם לאורך זמן – פנו לשירות של קידום פלוס, והבטיחו לעצמכם שירות מרכזי ואיכותי שבו כל צרכי הקידום, התוכן והשיווק המקוון של העסק שלכם ייענו תחת קורת גג אחת.

בעל עסק, מגיע לך אתר מקודם בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לקידום אתרים, נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.​

שלח

שם פרטי:

שדה חובה*

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה*

מייל:

שדה חובה*

שם משפחה:

שדה חובה*

הודעה:

שדה חובה*

מאמרים מקצועיים

קידום פלוס בניית אתרים

​ליועץ פרסום

חייגו עכשיו

​ליועץ פרסום חייגו עכשיו