שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

תוכן עניינים

המדריך המלא של שיווק ברשתות חברתיות באינטרנט

כל אדם כיום יודע כי אתר אינו מספיק על מנת לקדם עסק ולהזרים מזומנים למנהלי החברה, אלא אתר מקודם ברשת.

הרשתות החברתיות הפכו עד מהרה לכלי קידום מצוין, רבים טוענים כי הקידום דרך הרשתות החברתיות היווה דרך לרבים, לכן רבים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים היא הרשת החברתית.

כיום קיימות חברות רבות העוסקות בנושא זה ובעזרת תיאום וכמובן, תכנון יחד עם הלקוח, הן מגיעות לתוצאת טובות.

ולכן החברה משגשגת עם רצף של לקוחות המגיעים ורוכשים את המוצר או השירות פעמים נוספות.

מאמר זה יכלול את כל הנושא של קידום ברשתות חברתיות, יתרונות של שיווק ברשתות חברתיות, בין הרשתות שיופרטו במאמר זה יהיו פייסבוק, יוטיוב ,אינסטגרם.

מטרת המאמר הוא להעניק מידע מקיף וכולל ללקוח, המעוניין לקדם את העסק שלו דרך הרשתות החברתיות.

מה הן רשתות חברתיות?

רשתות חברתיות הן הטרנד החם של השנים האחרונות, שכן אלו פלטפורמה ברשת המבוססת על העלאת התוכן של הגולשים.

תוכן זה יכול להיות סרטונים קצרים, פוסטים, תמונות, סרטונים ארוכים ועוד.

המטרה של הרשתות החברתיות לעזור לגולשים לשתף את המידע החשוב להם אודות אירועים משמעותיים בחיים.

כמו כן חלק מהרשתות החברתיות מאפשרות לתקשר זה עם זה ללא עלות.

האדם מיסודו יצור חברתי וחברותי, ועד מהרה הרשתות החברתיות הפכה להיות לכר פורה לגולשים שונים.

חברות שונות מנצלות את היכולת של הרשתות החברתיות, ביניהן חברת קידום פלוס.

חברת קידום פלוס היא אחת מהחברות המובילות לקידום ולשיווק ברשת האינטרנט, הן בשירותי בניית אתרים וכן בשיווקם.

החברה החלה את פעילותה בשנת 2010, מאז היא צברה וותק וניסיון רב כמובן בנתה אתרים רבים ומקדמת עסקים רבים בכל סוגי הרשתות החברתיות הקיימות ומובילה אותם לעסק משגשג איכותי וטוב.

עובדי החברה מורכבים ממומחים שונים בתחום קידום אתרים והרשתות החברתיות, בניית אתרים, ואנשים שנושמים ועוסקים בקידום ברשת האינטרנט כדבר יום ביומו.

נעים להכיר, סוגי רשתות חברתיות

  • פייסבוק – זוהי הרשת החברתית הכי פופולארית, ויש לה מגוון רחב של משתמשים בכל רחבי העולם.

המשתמשים נהנים ממגוון רחב של אפשרויות שונות, כמו הקלטות אודיו, וכן תגובות על פוסטים של אחרים, וכמובן המערכת גם מאפשרת להעלאות סרטונים ותמונות ולשתף אותם עם חברים.

כמובן, הרשת החברתית, מאפשרת להתאגד בקבוצות, ובעלי עסקים מנצלים זאת לקידום העסקים שלהם, ובכך מצליחים להגיע בקלות לקהל רב ברחבי העולם.

  • וואטסאפ – זוהי רשת חברתית, שמטרתה לקשר בין אנשים, בכך שמעבירה מסרים מיידים בין המשתמשים, ובנוסף לכך ניתן להעלות בו תמונות וסרטונים, ולשתף בה אנשים.

התאגדות בקבוצות היא קרקע נוחה מאד לקידום עסקים בקבוצות ייעודיות לכך או גם באחרות, שלא ייעודיות לכך.

  • לינקדאין – הייחוד של רשת זו, לעומת כל הרשתות הקיימות היא, שהיא מיועדת לעובדי הייטק, כך ניתן להגיע למנהלי חברות ואנשי הייטק בקלות רבה.

הרשת הפכה לאורך השנים לכר נהדר עבור חברות כח אדם המעוניינות לגייס עובדים חדשים לשורות שלהם.

כך הרשת מכילה כמות גדולה של אנשים מהמעמד הגבוה דבר שהופך אותה למושלמת.

  • אינסטגרם – קידום באינסטגרם אינו מתאים לכל אחד, שלמשל לא יתאים אנשי הייטק המעוניינים להגיע אל אנשים כמותם, אלא היא מתאימה לאנשים העוסקים במקצועות שניתן לקדם אותם על ידי תמונות.

שכן הרשת הזו ייחודה בתמונות שהיא מעלה מורי דרך, מאמנים, עסקים מסוימים שיכולים להתפרסם על ידי תמונות.

  • וויז – הוא יישומון ניווט חינמי פרסום זה הוא ייחודי ומתאים לעסקים פיזיים ניתן לראות את מיקום העסק במפת הדרכים ולקוחות יכולים לבוא אליו.

למה הפכו הרשתות החבריות לערוצי שיווק מעולים?

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב אלו מושגים שכולם מכירים, משום כך הרשתות החברתיות הפכו למובילות.

בעולם שבו הטלפון הנייד הפך למוביל לאדם קל יותר לקדם את העסק שלו בצורה איכותית וטובה.

האדם נמצא כל היום ברשתות החברתיות, קם איתן בבוקר והולך לישון בלילה, דבר זה ההופך את הרשתות החברתיות לקרובות לליבו.

יתרונות שיווק ברשתות חברתיות:

  • פילוח קהל מדויק – הרשתות החברתיות אוספות מידע על הגולשים וכך המפרסמים יכולים לפנות אל הגולשים בתחומי העניין שלהם.

כתוצאה מכך הקידום הופך להיות טוב יותר.

יתרון זה ניתן לראות בקלות ברשת החברתית פייסבוק.

  • עלויות ויעילות – בזכות פילוח הקהל המדויק עלות הפרסום היא קטנה יותר שכן מגיעים בדיוק לקהל הצריך את המוצרים או השירותים.

הפרסום המדויק חוסך עלויות ומאמצי פרסום לא ממוקדים, כמו רדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה, ועוד.

  • פרסום בכל מקום ובכל זמן – הטלפונים נמצאים אצל כל אחד, כך ניתן ליצור קשר עם הקהל, כמו למשל ללא תלות בשעות של פתיחת משרד.

אז איך מתבצע פרסום ברשתות החברתיות?

קיימות שתי שיטות פרסום עיקריות, השיטה הראשונה היא שיטת הקידום האורגני והשנייה היא הקידום הממומן.

  • שיטת הקידום האורגני מתבצעת באמצעות דף פייסבוק עסקי כן שלבי ביצוע שיטת הקידום:

1.בניית דף עסקי

2.עיצוב מתאים

3.העלו סרטונים לדף

4.העלו תמונות

5.תייגו אנשים.

  • קידום ממומן בפייסבוק:

פייסבוק לאחרונה מערימה קשיים על המפרסמים שלה וקשה מאד לפרסם ללא עלות כספית בפייסבוק אז יש את הקידום הממומן.

פרסום באינסטגרם:

לפרסום באינסטגרם יש מגוון רחב של יתרונות בעיקר בזכות הפרסום בסטורי:

זול, חשיפה לקהל רחב, אפשר לפרסם גם תמונות וגם סרטונים, ניתן להגדיר אותו גם ל24 שעות לאחר יום הוא ירד.

הסטורי יכול להוביל לאתר טלפון ודף לידים

פרסום ביוטיוב:

יוטיוב היא הרשת השנייה הגדולה ביותר בעולם, ויש יתרונות רבים לפרסומים ביוטיוב:

מיקוד מדויק, אפקטיביות, תחרות נמוכה, וכן הפרסום הוא גם זול בעלות של 11 שקלים ביום לעומת רשתות חברתיות אחרות.

קידום ברשתות החברתיות לעסק:

הקידום יכול להיות מועיל רק אם הוא מתאים לעסק יש עסקים שלהם קידום ביוטיוב לא יתאים למשל: למי שמשווק מוצאים זולים או לא איכותיים , למי שלא יהיה לא אכפת עם הלקוח מרוצה כל אלו ואחרים הפרסום ביוטיוב לא יתרום להם.

איך משווקים ברשתות החברתיות?

השלבים של הקידום הממומן:

  • בונים אסטרטגיה מתאימה לבעל העסק
  • מנסחים את המודעות
  • מעצבים את הבאנרים
  • קמפיינים ברשתות החברתיות

את הקמפיינים ברשתות החברתיות מבצעים על ידי בעל מקצוע איכותי המכיר את הרשתות החברתיות על בוריין.

לכל רשת יש את החוזקות והחולשות שלה, לעיתים פרסום המתבצע על ידי כל הכללים עלול לא להוביל לתוצאות, משום שהוא מתבצע ברשת חברתית שאינה מתאימה לקהל יעד לכן יש לחפש חברה שמתמחה בשירותי שיווק ברשתות חברתיות.

×