בניית אתרים

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס, וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שמופצת באופן חופשי, אבל רוב האנשים בעולם לא יודעים איך להשתמש בה כדי לבנות אתרי אינטרנט.

אנחנו מציעים פתרון מושלם לבעיה ומרכזים את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת.

איתנו תוכלו להתחיל בניית אתר וורדפרס במהירות וביעילות.

נציגי החברה שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם מהרגע הראשון, לאפיין את האתר ולקבוע לוח זמנים ותקציב.

במידת הצורך גם נקצה עבורכם מנהל פרויקטים צמוד שיעדכן על כל ההתפתחויות החשובות.

למה לבחור בנו לפני בניית אתר וורדפרס ?

יש הרבה סיבות לבחור בנו לטובת בניית אתר.

ראשית, ניסיון משמעותי של שנים רבות מעניק לנו יתרון משמעותי.

אנחנו מנצלים את הניסיון כדי להתמודד עם הבעיות הנפוצות, למנוע תקלות שקשורות למאפייני מערכת וורדפרס ובאופן עקרוני לחסוך זמן וכסף עבור הלקוח. 

הניסיון גם הופך אותנו למקור אמין לטיפול הניסיון גם הופך אותנו למקור אמין לטיפול פידבק של גולשים.

שנית, איתנו תנצלו את כל המאפיינים הכללים של בניית אתר וורדפרס.
אתם לא חייבים להסתפק בתבניות הבסיסיות של וורדפרס, אלא לבלוט על רקע המתחרים עם אתר נגיש, גדול, מעודכן ויצירתי.

אנחנו נעצב עבורכם את האתר ונשמע מה חשוב לכם בלוגו או בצבעים.

בעזרתנו תוכלו לנהל את האתר לאורך זמן, לעדכן אותו בתכנים חדשים ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של העסק.

שירותינו מתאימים לעסקים קטנים ובינוניים והם יכולים לעזור גם לעצמאיים שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק העבודה.

מי שמנסה לבנות אתר וורדפרס לבד יגלה יחסית מהיר שיש היצע כמעט אינסופי של תוספים.

התוספים הפופולאריים מרחיבים את הפונקציונאליות של אתרי וורדפרס ושמים אותם בשורה אחת עם האתרים המובילים בעולם.

מצד שני, חוסר היכרות עם התוספים עלולה לגרום תסכול ולהוריד לטמיון השקעה של מאות שעות ועשרות אלפי שקלים.

אתם לא חייבים להתמודד לבד עם התכונות של מערכת וורדפרס.

כל אחד יכול ליצור קשר עם אנשי המקצוע שלנו, לתאם פגישת היכרות ולקבל הצעת מחיר מסודרת של בניית אתר וורדפרס.

 אמצעי פרסום אפקטיבי

כיום ישנם אתרים רבים לעסקים בחינם הנחשבים למצליחים ומובילים, כמו לבנות את האתר שלך בוורדפס אך גם בניית אתר וורדפרס, בייחוד שהוא מוצע חינם לכולם, דורש בנייה חכמה ואפקטיבית על ידי אנשי מקצוע שיצליחו לקדם את התכנים בו הרבה מעל לכל האחרים.

אתרים בחינם כיום הם אתרים הנמדדים ביחס בין מטרות האתר אותן הגדרתם מראש, ומה היו הציפיות
שלכם כאשר יצרתם אתרים לעסק שלכם בחינם, כל זאת לעומת התוצאות שאתרים אלו מניבים.

זה אמצעי פרסום אפקטיבי אך יחד עם זאת כשכל אחד יכול לשחק במצב של בניית אתר וורדפרס, חשוב ליצור אתר מקודם ומעניין יותר.

בניית אתרי וורדפרס – לכל אתר מטרה אחרת

כל בניית אתר וורדפרס נבנה באופן שונה ולכל אתר שימוש שונה, מטרה אחרת ויעד שונה, ולכן יש צורך במענה כללי יותר בבניית אתר למשל להגדיר את היכולות, את המשאבים הקיימים הגראפיים למשל, זאת על מנת להקים אתר שיהיה אפקטיבי לאורך זמן רב.

גם כאשר מקימים אתר חדש לעסק בחינם, חשוב להציע ללקוחות שירות מקיף עם פתרונות איכותיים – יתכן ומדובר בבניית אתרים תדמיתיים, אתרים מקצועיים שונים, אתרי מותג שונים או אתרים מסחריים – כל אלו כוללים את המרכיבים הרבים הדרושים לשם הקמה, קידום וניהול של המקצוע שלכם, עם השאיפה לשפר תוצאות עסקיות לאורך תקופה כמה שיותר ממושכת.

בניית אתר וורדפרס ללא עלויות גבוהות

אתרי החינם כמו וורדפרס מאפשרים לך לבנות אתר ללא עלויות גבוהות, באתרים חשוב לבצע עוד מגוון שימושים רב על ידי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם או הלקוחות הקבועים שלכם, לכן בניית אתר וורדפרס לעסקים תמיד תצטרך למשוך לקוחות רבים מעבר לכל מי שקשור לעסק שלכם.

כל אלו צריכים להיעשות עם הידע הנכון בנושאי תכנון ממשקים, כך שהידע הרב יותאם בהצלחה למטרות האתר וכן לקהל היעד שאליו פונה האתר.

גם אם אלו אתרים חינמיים, הם צריכים להיבנות בצורה מנוסה ומקצועית ולא כלאחר יד, כיוון שרק כך תהיה פניה טובה יותר לקהלים שונים, הפניה תהיה ייחודיות רבה יותר לאתר.

לא כל שכן כאשר מדובר בעסקים קטנים או עבור אנשי מקצוע עם מחזורי מכירות קטנים יותר, המהווים נתח מרכזי משוק המסחר, אך מתמודדים עם קשיים כלכליים רבים יותר, אתרים בחינם כמו הוורדפרס יוכלו להעצים יותר את נתוני המכירות, וכן לתת להם חיזוק משמעותי נוסף בגב הכלכלי היציב לו הם זקוקים.

בניית אתרי וורדפרס – ליצור חשיפה גדולה יותר

בניית אתר וורדפרס לעסק קטן ניתן כיום גם לעשות בצורה חינמית עם מגוון האתרים בחינם הקיימים בשפע, למשל עם בניית אתרי וורדפרס, אולם בכדי ליצור חשיפה גדולה יותר, להשיג יעילות רבה יותר של עסק רווחי ורציני יותר, בו הלקוחות יגיעו כל הזמן לאתר שלך ויוכלו לבצע קניות רבות, מומלץ לערוך את בניית אתרי וורדפרס  באמצעות איש מקצוע המומחה לנושא, בייחוד כאשר אתם זקוקים גם להטעמה של אמצעי תשלום עבור הלקוחות שיגיעו לחנות הוירטואלית שלכם ויבצעו רכישות.

להפוך את האתר לרווחי

כיום אתרי מכירות לא זקוקים רק לתוכן טוב, אלא אתם רוצים גם להרוויח, בניית אתר וורדפרס עם אפליקציה של תשלום ושימוש בכרטיסי אשראי דורשת אחריות גדולה, ובייחוד בטיחות גדולה בגביית כספים.

לא כל גולש יסכים לקנות מכל אתר שהוא, מבלי שאתר המכירות יהיה מרשים ומקצועי דיו בכדי לאפשר ללקוח להשתמש באופן בטוח בפרטי כרטיס האשראי שלו, על כן בניית אתר חייבת להיעשות בשיקול דעת רב עם ההכוונה והייעוץ הנכונים.

ובייחוד לשם בניית אתר לעסק קטן שגובה ישירות כסף מלקוחות, מערכות הסליקה צריכות להיות בקשר עם אחת מחברות האשראי הקיימות, וכן יש לוודא את כל אמצעי האבטחה הקיימים האם הם אכן קפדניים.

עסק קטן הוא חסר גב כלכלי איתן ויציב יותר כמו שיש לרשתות הגדולות, ולכן דווקא משום כך בניית אתר גם אם הוא חינמי צריכה להיות בולטת ומקורית ואף עולה על המתחרים ועל הרשתות הגדולות.

בניית אתרים ייחודים

במקרה זה של בניית אתר וורדפרס בייחוד כאשר מדובר בעסק קטן, האתר צריך יהיה להציע ללקוחות פריטי מכירות שלא ימצא במקומות אחרים או את הפן המקצועי הטוב יותר של איש המקצוע, או להציע מוצרים ומבצעים במחירים אטרקטיביים ומפתים יותר.

בנוסף יש לזכור כי מרבית האתרים הנבנים באופן חינמי הם בעלי עיצוב בסיסי דומה, זאת כיוון שהגולשים אינם מכירים את כל אפשרויות העיצוב הרבות, לשם כך נדרש ידע טכנולוגי מקצועי וידע בתכנות, כך תוכלו לקבל עם בניית האתר שלכם גם גרפיקה לאתר עם כיוון מקורי, מושקע ואיכותי יותר, שבו תוכלו להעלות כל עיצוב גרפי או תכנות מעורר רושם שרק תבקשו ותרצו.

במהירות ובנוחות וללא עלויות כספיות גבוהות, בניית אתר לעסק שלכם גם אם הוא קטן, תקדם אתכם בצעדים גדולים יותר את עבר האפשרות לרווח הרבה יותר גדול.

בעל עסק, מגיע לך אתר בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לבניית אתרים,

נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.

×