רבים מהצרכנים בישראל, בודקים ברשת החברתית פייסבוק, לפני שהם רוכשים מוצרים שונים.עסקים רבים מפרסמים באמצעות דף הפייסבוק.
דף זה, מאפשר תגובות גולשים ומשפיע על קבלת החלטות של רכישה. מכאן ניתן להסיק, כי קידום בפייסבוק מהווה חלק חשוב באסטרטגיה
השיווקית של כל חברה או עסק. בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות כאשר פייסבוק היא בראשן, הפכו לזירה החשובה שבה ניתן למצוא את
המודעות למותגים בקרב גולשים שהם כמובן הלקוחות הפוטנציאליים של כל בעל עסק.
חשיבות הנוכחות של בית העסק ברשת החברתית-פייסבוק
הרשתות החברתיות, הפכו לערוץ העיקרי לצרכנות במדיה. אחת מהפעולות החשובות בפרסום עסקים הינה קידום בפייסבוק. אנו ערים לכך
שהעולם העסקי הינו תחרותי ועל כל בעל עסק לעמוד בתחרות זו. על מנת לא להישאר מאחור, יש לגייס לקוחות חדשים כל העת וכן, לשמר
לקוחות קיימים. גיוס לקוחות נעשה באמצעות שיווק ברשתות החברתיות שהעיקרית והבולטת בהן הינה פייסבוק. עד לפני כמה שנים
טובות, בעלי עסקים רבים, לא ייחסו חשיבות לפייסבוק או לרשתות החברתיות בכלל, כי אם שמו את פעמיהם בקידום ממומן או אורגני בלבד
וזו הסיבה כי רשת פייסבוק הפכה להיות ערוץ שיווקי יעיל.
פילוח קהל היעד בפייסבוק לבעלי העסקים
על מנת לקדם ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, יש להיות מקצועיים בתחום הקידום ולחפש חברות קידום בפייסבוק.
חברת קידום פלוס, הינה אחת מחברות הקידום המוכרות בארץ הקיימת שנים רבות. הצוות המיומן בחברתנו יפלח עבורכם את קהל היעד
ברשת החברתית פייסבוק על מנת שיוכל להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. יכולת פילוח זו, מתאפשרת באמצעות כלי קידום ייעודיים.
הכלים שעומדים ברשותנו מאפשרים לכם המפרסמים לפרסם בתקציבי מדיה נמוכים ולהגיע לנתח גדול של לקוחות. לאחרונה, פייסבוק
הורידה את רמת החשיפה באמצעות פוסטים למיניהם שהיו נמצאים בדף העסקי של בעלי עסקים, באמצעות קידום אורגני וכן, הגבירה
את החשיפה לאלה שביצעו קידום ממומן על מנת שיוכלו להגיע לנתח גדול יותר של גולשים.
נקודת המפגש המרכזית בין מותגים- קידום בפייסבוק
אין זה סוד כי נקודת המפגש המרכזית בין מותגים הינה רשת הפייסבוק. יש לתכנן קמפיינים גדולים ופעילות אורגנית שתקדם את האתר
שבבעלותכם. המונחים, ההקלקות והחשיפות דומות למנוע החיפוש של גוגל, אך ברשת פייסבוק אנו מוצאים את הגולשים, באמצעות כלים
לפילוח מבלי שהגולשים יחפשו מוצר או שירות מסוים. קידום בפייסבוק, מתאים לגולשים אשר לא חיפשו מידע ספציפי, אך האפשרות
שבעלי העסקים מציעים מוצר מסוים, יוכל בהחלט לעניין אותם במידה והם ייחשפו אליו.
ייתכן כי פרסום בפייסבוק או קידום בפייסבוק יוכל להיראות פשוט לכאורה לרבים מאתנו, אך היא בהחלט אפשרות זולה עבורכם
ועדיף לפנות למומחים מאשר לבצע טעויות שיבזבזו לכם זמן וכסף יקר. כאן אנו כבר נכנסים לתמונה, כך שנוכל לייעץ, לפלח
ולנהל עבורכם קמפיין מנצח בפייסבוק שיניב תוצאות מדהימות.