ב-2020 מוכרים יותר עם שיווק באמצעות תוכן
שיווק באמצעות תוכן היום יותר מתמיד אנו מכירים בערך של שיווק דיגיטלי. בסופו של דבר מה שמוכר ללקוחות שלך עוד
לפני שהכירו אותך הוא התוכן שאתה מייצר ברשת. כל שאתה צריך אלו פלטפורמות שונות ששם תוכל להציג את התכנים
שלך כשהמטרה היא להגיע לחשיפה גדולה ככל הניתן של גולשים המתעניינים בתחום ולהפוך אותם ללקוחות שלך.
להלן נעבור על הפלטפורמות הפופולאריות ונסביר מה היתרון של כל אחת מהן ואיך תוכלו להשתמש בהן בקלות בכדי
לגייס עוד לקוחות ולשפר את התדמית של העסק שלכם:
גוגל: מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, זוהי הדרך הפשוטה ביותר לזכות בחשיפה בכל העולם. ניתן לראות את "גוגל" כשוק
ענק שבו מסתובבים מליארדי לקוחות שמחפשים את מה שיש לכם להציע. ככל שתהיו אטרקטיביים יותר תפיקו יותר תועלת
ותעלו את סיכויי המכירה שלכם.
שיווק באמצעות תוכן, חלק מהדרכים ליצור נוכחות אפקטיבית בגוגל:
אתר אינטרנט: זהו הבסיס לכל עסק כיום ומשמש ככרטיס הביקור שלכם ברשת. האתר צריך להיות בנוי באופן מניע
לפעולה, כך תיצרו אתר ממיר שהופך את הגולשים באתר ללקוחות שלכם.
דפי נחיתה: אם אתם מוכרים מוצרים, ניתן לפרסם בגוגל אדוורדס דפי נחיתה ממוקדים ספציפית למוצרים שחשוב לכם למכור.
בלוג: אם מה שאתם יועצים, מומחים, מאמנים או מתעסקים בעולם התוכן, בלוג הוא הדרך שלכם "לשדר" את המומחיות
שלכם, גולשים שמתעניינים בתחום יקבלו את הרושם שאתם מקצועיים ובסופו של דבר ניתן להסיק שיפנו אליכם לכשיצטרכו
את השירות שאתם מציעים.
רשתות חברתיות: במדיה החברתית הגולשים הם היוצרים של התכנים, הם משתפים את התוכן עם החברים שלהם וכך
נוצרת קהילה שמבוססת על קשרים חברתיים, משפחתיים, עיסקיים ועוד. הנוכחות של העסק שלך חשובה ברשתות החברתיות
כיוון ששם נמצאים הגולשים רב שעות היום ואם תייצר נוכחות, תגרום לכך שיידברו על המותג שלך, על השירות שאתה מציע
או על המוצרים שאתה מוכר. לאורך זמן תגיע ליותר ויותר אנשים ש"מכירים" אותך עם שיווק באמצעות תוכן שאתה משתף.
על בסיס ההיכרות הזו ישנם שיכויים רבים שאכן יהפכו ללקוחות שלך.
כמה מאתרי המדיה החברתית המובילים:
פייסבוק: רשת חברתית המאפשרת לשתף חברים בתכנים מגוונים, כמו: עדכונים, חדשות, תמונות, סרטונים, קישורים, הערות ועוד.
טוויטר: רשת הבנויה כמיקרו-בלוג הזוכה לפופולאריות הולכת ועולה.
You Tube: אתר העלאה ושיתוף של קטעי וידאו וקבצי סאונד ברשת.
לינקדאין: רשת חברתית עסקית. בישראל הרשת הופכת להיות יותר ויותר נפוצה.
גוגל פלוס: הרשת החברתית של גוגל. שם במיוחד חשובה הנוכחות שלך כבעל עסק ובמיוחד כבעל אתר אינטרנט.
גוגל פלוס גדלה במהירות, נהנית מהיתרונות המובהקים של דירוג חזק יותר לאתר האינטרנט של החברה שלך במנוע החיפוש של
גוגל וכיום נצפית כעתיד של הרשתות החברתיות, בפרט למשווקים.
כדי ליצור נוכחות ברשת יש לבצע שיווק באמצעות תוכן, עליך לדאוג להעלאה של מאמרים, סרטונים ותכנים מעניינים לאתר
שלך מידי חודש, לעדכן סטטוסים חדשים בפייסבוק ובגוגל פלוס לפחות פעמיים בשבוע (זה לוקח גג 10 דקות ושווה את המאמץ…)
להעלות סרטונים מעניינים ושיתוף תכנים "שערוריתיים" ככל הניתן ברשתות החברתיות, כך תיצור התחדשות ועניין בעסק שלך
בקרב קהל הלקוחות הגולשים ברשת ותכניס אותם היישר ל"רשת" שלך 🙂
כעת אתה בודאי חושב לעצמך: 'טוב ויפה, אבל לא בשבילי, לי אין זמן לזה!'. זה בסדר, הגיוני שלבעל עסק אין זמן, הרבה פעמים
זה גם בגלל שאין חשק 🙂 להתעסק עם שיווק באמצעות תוכן ולייצר תוכן באופן שוטף. לכן אנו מציעים שירותים מתקדמים שיענו לכם על
הצורך החשוב הזה בלא כל מאמץ מצידכם. אנו נותנים שירותי תוכן מתקדמים ומקצועיים לעסקים שרוצים "להיות שם" – לייצר
נוכחות משמעותית ובאזז שיווקי ולהגדיל את מחזורי המכירות באופן שוטף.