קידום אתרים

המקפצה לעסקים ברשת

עסקים ברשת

עסקים ברשת – מה זה בכלל?

המקפצה של עסקים ברשת היא מיזם ייחודי מבית קידום פלוס המאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להשיג יותר לקוחות דרך הרשת מבלי להשקיע תקציבי עתק של פרסום בקמפיינים גדולים.

איך משיגים לידים דרך הרשת?

בעולם האינטרנט של היום קיימות דרכים מגוונות רבות להשיג לקוחות שמחפשים אתכם ברשת, אנו משתמשים בכלים המקדמים ביותר על מנת לצוד את הגולשים שנמצאים שם ברשת ומחפשים את השירות או המוצר שאתם יכולים לספק להם. אין ספק שזו הדרך המהירה והנוחה ביותר להגדיל את כמות המכירות והרווחים החודשיים שלכם.

אם עד היום לא יכולתם להרשות לעצמכם שימוש בכלי השיווק המתקדמים עקב מגבלות תקציב, הרי שכיום עם מסלול המקפצה של עסקים ברשת יש לכם את האפשרות להיכנס לעולם הרחב של המדיה הדיגיטלית ולחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים רבים שגולשים ברשת ומתעניינים בתחום העיסוק שלכם.

המסלול הזה פותח במיוחד עבורכם – בעלי העסקים הקטנים והבינוניים מתוך הבנה מלאה לצרכים שלכם והתחשבות ביכולות הפיננסיות שלכם.

ערוצי המדיה שבהם אנו מפרסמים עסקים ברשת:

  • קידום במנוע החיפוש גוגל – קידום אורגני / קידום ממומן
  • קידום בפייסבוק ורשתות חברתיות
  • קידום ביוטיוב
  • קידום כתבות במנועי המלצות תוכן
  • פרסום באנרים ברשת המדיה

בכל הערוצים ניתן להפעיל שיווק מחדש (רימרקטינג), כלומר פרסום חוזר לגולשים שנחשפו והתעניינו בפרסום שלנו להגדלת האפקטיביות.

איך בוחרים את ערוצי המדיה?

כפי שראינו ישנם עסקים ברשת וערוצי מדיה שונים ומגוונים, יועץ השיווק שלנו ישב ויבחן יחד אתכם את קהל המטרה שלכם ועל פי זה יתאים את ערוצי המדיה הרלוונטיים ביותר עבורכם. בעצם השאלה המנחה היא: איפה הלקוחות שלנו יושבים? ומה הם מחפשים? ושם אנו נדאג ליצור עבורכם נוכחות משכנעת שתניע אותם לפעולה הרצויה.

פעולה רצויה יכולה להיות: כניסה לאתר שלכם, רכישת המוצר שאותו מפרסמים, הרשמה לרשימת התפוצה שלכם, הורדת אפליקציה, לייק לדף הפייסבוק ועוד.

מה הפלוסים שאנו נותנים לכם?

אצלנו תקבלו מעבר לפרסום עסקים ברשת ויתרונות שהם הפלוסים שלנו:

+ ליווי מקצועי ע"י יועץ שיווקי מנוסה

+ עלות ניהול אטרקטיבית

+ תקציב שאתם מגדירים

+ ניסיון של עשרות לקוחות

+ אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: מנהלי קמפיינים, מדיה, מעצבים וקופירייטרים..

בעל עסק, מגיע לך אתר בהטבה!

לשיחה עם יועץ בכיר לקידום אתרים ופרסום בפייסבוק,

נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך עוד היום.

×