טיפים לקידום עצמאי של האתר

 

אז איך מקדמים את האתר לבד?

 

כל בעל אתר רוצה לקדם את האתר שלו באופן זה או אחר. יש שפונים לקידום ממומן, יש שעושים זאת באופן אורגני ויש שמשלבים את שתי השיטות גם יחד. מאמר קצר זה יעזור לך לבצע קידום אורגני מדויק יותר עבור האתר שלך – בעצמך.

 

קידום אורגני המכונה (SEO (Search Engine Optimization מסייע למנוע החיפוש למצוא ולמקם את האתר שלך במקום גבוה יותר ב'תוצאות האורגניות' - תוצאות שהתקבלו ודורגו על ידי האלגוריתם של מנוע החיפוש  ובכך משתפרת נוכחותך האינטרנטית. כדי לעשות זאת טוב ויעיל יותר אנחנו מגישים לך כמה טיפים יעילים וחשובים:
 

1. להכניס את האתר שלך לאינדקס של GOOGLE – בקישור המצורף מטה יש להחליף את המסומן באדום בכתובת האתר שלך ואז להעתיק את הכתובת לדפד​פן. הפעולה תאפשר לאתר שלך 'אינדוקס' מהיר יותר במנוע החיפוש של  Google. כל אשר עליך לעשות הוא לשתול בקישור הנ"ל את ה'דומיין' שלך (במקום ה - example.co.il) וללחוץ Enter

 

לחץ כאן להוספת אתרך לאינדקס >

 

2. להזין בכל עמוד באתר את שדות ה-SEO הרלבנטיים: נכנסים למערכת ניהול התוכן של האתר ומשם לתפריט "עמודי האתר". כשעוברים עם העכבר על העמודים השונים צצה מצד שמאל אפשרות לחיצה על "SEO". כעתקידום עצמאי של האתר מזינים את הפרטים הבאים עבור כל עמוד ועמוד.

א. "כותרת עמוד" - תוצג ככותרת תוצאות החיפוש ב – Google. יש לבחור כותרת שמציינת בבירור את הנושא של תוכן הדף. יש להקפיד להזין כותרות שתבדל את האתר שלך מהאחרים. למשל, בדף 'אודות' במקום לרשום רק "אודות", יש לרשום "אודות [שם העסק]".

ב. "תיאור" - יש להזין פסקה שמתארת את תוכן העמוד הרלוונטי. התוכן הזה יוצג בתיאור הקצר שבתוצאות החיפוש של - Google.

ג. "מילות מפתח" – יש להקליד מילות חיפוש שמתאימות לעמוד מבחינת התוכן, ובנוסף יש להפריד בין מילה למילה באמצעות פסיק. לתשומת לבך - אין להזין יותר מ - 5 מילות מפתח בכל עמוד.

 

3. לתת למבקרים באתר את המידע שהם זקוקים לו: יש להקפיד על תוכן איכותי בדפים השונים, תוך שימת דגש על דף הבית. מידע שימושי מושך מבקרים ומעודד מנהלי אתרים לכלול קישורים לאתר שלך. יש להקפיד על תיאור מדויק וברור של הנושא. כדי לעשות זאת באופן יעיל מומלץ לחשוב על המילים שהגולשים יקלידו כדי למצוא את האתר שלך.

 

4. קישורים מאתרים חיצוניים לאתר שלך: קישורים מסייעים למנועי החיפוש של Google למצוא את האתר שלך ואף עשויים למקם אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. עם זאת, יש לדעת שהאלגוריתם של Google'' מבחין בין קישורים איכותיים לקישורים שאינם איכותיים. למעשה, רק קישורים מאתרים נחשבים יוסיפו לדירוג האתר שלך.

 

5. התמצאות קלה באתר: יש לבנות את האתר ואת סרגל הניווט שבו באופן הגיוני. יש להציג בעמוד הבית קישורים לעמודים העיקריים באתר.

 

6. רשתות חברתיות: מומלץ מאוד לפתוח 'דף עסקי' ברשתות חברתיות כגון ''Facebook ו – .'Google+' דפים כאלה מאפשרים לך לקשר את האתר שלך לרשתות החברתיות באמצעות 'פוסטים' שונים שמכילים קישורים שמפנים אליו.

 

7. לעדכן את האתר באופן שוטף: יש להשתמש במערכת ניהול התוכן לצורך עדכון שוטף של האתר. אתר 'חי' ו'דינמי' ייחשב כאתר איכותי יותר עבור מנוע החיפוש וכמובן גם בעיני הגולשים.

 

בעל עסק, מעונין בקידום מקצועי לאתר?

לשיחה עם יועץ בכיר לקידום אתרים, נא השאר פרטים והיועץ שלנו יחזור אליך.​

שלח

שם פרטי:

שדה חובה*

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה*

מייל:

שדה חובה*

שם משפחה:

שדה חובה*

הודעה:

שדה חובה*

מאמרים מקצועיים

קידום פלוס בניית אתרים

​ליועץ פרסום

חייגו עכשיו

​ליועץ פרסום חייגו עכשיו